משתלת השתיל תדהר | משתלה | משתלות | משתלות בדרום
משתלת השתיל תדהר | משתלה | משתלות | משתלות בדרום | השתיל
משתלת השתיל תדהר | משתלה | משתלות | משתלות בדרום | השתיל
.
 > 
תפריט צד
 > 

תקנון האתר

ברוכים הבאים לאתר משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ".
אתר זה מכיל מידע שימושי רב בתחומים שונים לתועלת המבקרים באתר.
השימוש במידע זה כפוף לתקנון המפורט לעיל, ובעצם גלישתך באתר הנך מאשר את הסכמתך לתקנון זה.

מידע אישי
באתר קיימת אפשרות חיבור למערכת הממוחשבת של המשתלה, אשר מיועדת לאפשר ללקוחותינו הקבועים (חקלאים, קבלנים, גננים) לעקוב אחר חשבונם האישי.
מידע זה נלקח באופן אוטומטי מהמערכת הממוחשבת של המשתלה והינו זהה לנתונים הקיימים במחלקת הנהלת החשבונות של המשתלה, אך עקב מורכבות המערכת החדשנית עלול להווצר חוסר התאמה מסיבות שאינן תלויות בנו, ועל כן יש לראות את הנתונים המועברים על ידי משרדי המשתלה בדואר בטלפון ו/או בפקס כנתונים הסופיים והמדוייקים.
דע לך כי שם המשתמש והסיסמא הינם לשימושך הפרטי והאישי בלבד. באחריותך לשמור עליהם לצורך הגנה על פרטי חשבונך האישי. אין המשתלה אחראית על מידע שנחשף כתוצאה מאי שמירה על פרטי הכניסה למערכת. במידה ונחשפו או נשכחו פרטי הכניסה למערכת יש ליצור קשר עם מירי במשרדי המשתלה על מנת לקבל קוד חדש.

סמכות משפטית
כל דיון ומחלוקת לגבי מידע הנמסר באתר משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ" יידון על פי חוקי מדינת ישראל בסמכות שיפוטית בלעדית בבית משפט בבאר שבע.

קישורים באתר
באתר משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ" מופיעים קישורים לאתרים שונים שאינם באחריות המשתלה ועל כן אן לבוא בטענות למשתלה לגבי מידע או תוכן המופיע בהם. כמו כן מסירה המשתלה אחריות לכל נזק כלשהו העלול להגרם מכניסה לאתרים אלו.

הנחיות גידול
כל הנחיות והמלצות הגידול המופיעות באתר משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ" הינן בגדר המלצה והינן כלליות בלבד, ועל כן אין משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ" לוקחת אחריות על התוצאות הנגרמות מיישום המלצות אלו עקב השונות הגבוהה הקיימת בין צמח לצמח ואזורי גידול שונים שאינם יכולים להלקח בחשבון בעת כתיבת ההמלצות.

מבצעים והנחות
כל המבצעים, ההנחות, והמחירים המפורסמים באתר מעת לעת ניתנים לשינוי ללא התראה מוקדמת. ט.ל.ח.

זכויות יוצרים
כל המידע באתר משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ" לרבות תמונות, סרטי וידאו, גרפיקה וטקסטים, אשר נכתבו או צולמו על ידי עובדי משתלת "השתיל (תדהר) בע"מ", נרכשו בכפוף לזכויות יוצרים כחוק, או אושרו לפרסום בכתב על ידי בעלי הזכויות, אסורים בהעתקה מכל סוג שהיא לרבות צילום, ושכפול, וכן הפצה של כל חומר מתוך האתר ללא אישור רשמי בכתב ממשתלת "השתיל (תדהר) בע"מ" החתום על ידי מנהל מחלקת פרסום בצירוף חותמת העסק. כל המפר כללים אלו צפוי לעמוד לדין.
משתלת השתיל תדהר - המשתלה המתמחה בייצור שתילי ירקות פרחים ותבלינים, תוך שימת דגש על איכות השתילים ורמת שירות גבוהה ללקוח. במשתלה נעשים מאמצים רבים ובלתי פוסקים לשפר את איכות הגידול בכל התחומים כגון רמת חומרי הגלם, סניטציה, ריסוס, דישון והשקייה כל זאת על מנת לספק לחקלאי שתיל בריא, עמיד ומניב יבול רב. שירותי המשתלה ניתנים בכל הארץ בעזרת שירות משלוחים מהיר וגמיש הנותן מענה לדרישות הלקוח. כל המידע הניתן באתר הינו בגדר המלצה בלבד. השימוש באתר כפוף לתקנון האתר. כל הזכויות שמורות למשתלת השתיל תדהר בע"מ.